CCIAT are dreptul sa aplice corectii angajatilor care nu-si indeplinesc sarcinile asumate

Scris de Stiri de Timisoara | Publicat in 28.06.2014 15:52 | Publicat in AGENTIA DE PRESA | Tipareste pagina

Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis este o organizatie autonoma, neguvernamentala, de drept privat, care functioneaza conform Legii nr. 335 / 2007 si a Statutului propriu.
Avand in vedere ca organizatia se autofinanteaza din resurse proprii, managementul intern se supune principiilor economiei de piata.
De la reluarea activitatii in 1990, CCIAT si-a desfasurat activitatea in mod eficient, achitandu-si, intocmai si la termen, obligatiile financiare catre institutiile statului, catre parteneneri si catre angajatii organizatiei. In tot acest interval de timp, nu s-a pus niciodata problema taierii sau diminuarii salariilor angajatilor.
Mai mult, in ultima perioada, CCIAT a acordat angajatilor prime de merit, in functie de realizarile fiecaruia (in decembrie 2013, aprilie 2014).
La fel cum Contractul Colectiv de Munca al CCIAT prevede motivarea angajatilor in functie de performantele individuale si de situatia economico-financiara a organizatiei, tot asa aceasta are dreptul sa aplice corectii angajatilor care nu-si indeplinesc sarcinile asumate, chiar in cazul in care organizatia inregistreaza un bilant pozitiv.  
CCIAT isi desfasoara activitatea conform procedurilor operationale aferente Sistemului de Management al Calitatii conform ISO 9001:2008, guvernata fiind de principiul respectarii legislatiei incidente in vigoare. Ca urmare, CCIAT ca institutie de drept privat si avand in vedere si principiul libertatii economice, are dreptul sa incheie contracte comerciale (inclusiv de inchiriere a proprietatilor proprii), cu aprobarea conducerii CCIAT care isi intemeiaza deciziile in conformitate cu principiile economiei de piata, a liberei concurente si a unui management sanatos.
Directorul General al CCIAT, Florica CHIRITA, a fost numita in aceasta functie in octombrie 2013, urmarea recomandarii Colegiului de Conducere al CCIAT, cel trecut si cel prezent, „recomandata” fiind de vechimea in organizatie de peste 24 de ani, de experienta indelungata in calitate de consilier, sef serviciu, director departament, director general adjunct, de performantele profesionale, dar mai ales de rezultatele financiare inregistrate in tot aceasta perioada.
In acest sens, este demn de mentional faptul ca de la preluarea functiei de director general si pana in prezent, valoarea clientilor neincasati s-a redus semnificativ (cf. situatia 01 iunie 2014 vs. 31 decembrie 2012), a crescut numarul firmelor membre ale CCIAT (de la 583 in 2012 la 674 in prezent), a crescut calitatea serviciilor prestate de CCIAT si gradul de satisfactie a clientilor, a crescut valoarea investitiilor directe si a fondurilor europene atrase.
Toate acestea au determinat cresterea competitivitatii economice a mediului de afaceri local, regional si euroregional.
Mai mult decit atat, exercitiul financiar in curs releva deja niste rezultate financiare care le depasesc pe cele ale anului precedent.
Realizarile CCIAT, activele patrimoniale, profesionalismul si dedicatia conducerii strategice, executive si a angajatilor CCIAT, asigura continuitatea activitatii organizatiei prin realizarea obiectivelor aprobate de Adunarea Generala a Membrilor CCIAT, demonstrand ca CCIAT este o entitate solvabila din toate punctele de vedere, un etalon al sistemului cameral din Romania si un promotor al comunitatii de afaceri.  
Consiliul Director al CCIA Timis

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.