Conferinta de incheiere a proiectului Schema inovativa de adaptabilitate si specializare S.I.A.S

Scris de Stiri de Timisoara | Publicat in 29.10.2013 16:46 | Publicat in AGENTIA DE PRESA | Tipareste pagina

Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultura Timiş in calitate de partener coordonator al Proiectului “Schema inovativa de adaptabilitate şi specializare S.I.A.S.”, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 şi derulat de CCIAT in parteneriat cu camerele de comerţ ale judeţelor Bacau, Braşov, Prahova, Satu-Mare şi Valcea, Universitatea de Vest Timisoara, Escola Profissional Cristóvao Colombo (Portugalia) şi MONDIMPRESA Italia, organizeaza in data 30 octombrie 2013, intre orele 10.00 – 13.00, la sediul CCIAT din Pta Victoriei nr.3 – Unitatea de management si specializare (Sala C.E.D.O.), conferinta de incheiere a proiectului.
La eveniment au fost invitati sa participe, alaturi de partenerii de proiect, reprezentanti ai conducerii si angajati ai camerelor de comert teritoriale din Romania, reprezentanti ai administratiei publice locale si ai serviciilor publice deconcentrate din teritoriu, membrii Colegiului de Conducere si firme membre CCIAT, organizatii neguvernamentale din judetul Timis, membrii Pactului de Incluziune Sociala si Ocupare Vest, institutii de cercetare, cadre universitare.  
In cadrul conferintei vor fi prezentate rezultatele activitatilor derulate in cadrul proiectului, respectiv: formare profesionala / specializare, transfer de experienta si bune practici urmarea schimburilor nationale si transnationale, instruire prin  aplicatii on line, publicatii si activitate de tutoriat. De asemenea, vor fi identificate modalitati de sustenabilitate a proiectului, respectiv preluarea acestuia ca model de buna practica, adaptabil şi aplicabil in alte entitati care functioneaza in reţea, prin actiuni de parteneriat sau manifestari de intentie.  
Va reamintim ca proiectul a realizat, pentru prima oara in Romania, o schema inovativa comuna, unitara, de specializare, flexibilitate teoretica şi practica şi adaptabilitate a angajaţilor camerelor de comerţ la cerintele mediului economic in schimbare şi la provocarile globalizarii.
In cele 36 de luni de implementare a proiectului, s-au format in meseria de consultant cameral 212 angajati ai camerelor de comert din Romania iar 43 de angajati cu functii de conducere au absolvit cursul „Manager imbunatatire procese“, acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari. Au fost organizate şapte schimburi de experienta si bune practici naţionale şi doua transnaţionale (in Italia si Portugalia), la care au participat peste 250 de angajati ai camerelor de comerţ teritoriale din Romania.
De asemenea, au fost realizate si utilizate trei aplicaţii on-line: Program de gestionare şi arhivare documente; Curs online cu module specifice pentru consultanţi camerali; Program de adaptabilitate a angajaţilor camerelor de comerţ la locul de munca.
Totodata, s-au elaborat trei lucrari de specialitate, materiale de referinta pentru sistemul cameral si instrumente utile pentru angajatii acestora: Ghidul Serviciilor, Manualul Consultantului Cameral si Carta Camerala.  
Informaţii suplimentare la tel. 0256-493386, 0374/160942, e-mail: sciuferescu@cciat.ro, Simona Ciuferescu – manager de proiect.

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.