Ce se poate intampla cand un italian si-o moldoveanca fac dragoste pe-o nava?!...

Scris de Costin Stefan | Publicat in 29.10.2013 21:08 | Publicat in LIFESTYLE | Tipareste pagina

Multi dintre noi isi aduc aminte cum televiziunile din toata Europa rulau imagini in breaking news, anul trecut in ianuarie, cu nava Costa Concordia care a esuat in apropierea insulei Giglio.
Un deznodamant nefericit, cu 32 de victime si pagube materiale uriase.
Povestea a fost pigmentata de prezenta unei tinere din Republica Moldova, Domnica Cemortan, care in momentul dezastrului se afla alaturi de capitanul Francesco Schettino pe puntea navei.
Domnisoara cu pricina lucrase pe nava cu cateva luni in urma in calitate de traducatoare pentru pasagerii de limba rusa.
In urma investigatiilor, capitanul Italian a fost acuzat ca a schimbat traseul navei, prea aproape de tarm, si ca si-a abandonat nava.
S-a speculat ca momentele de tandrete dintre cei doi ar fi influentat deciziile luate de capitan in acele clipe.
In ciuda faptului ca s-a descoperit in cabina privata a capitanului lenjeria intima a Domnicai Cemortan, aceasta a negat initial relatia dintre ei.
In instanta, astazi, 29 octombrie, a recunoscut ca era intr-o “relatie romantica” cu capitanul si ca fusese suita de acesta la bord fara sa aiba bilet.
Cum nu a dezvoltat in instanta ce s-a intamplat in acele momente de maxima pasiune si nici nu putem banui pe ce manete a apasat din greseala vajnicul capitan, morala ar fi ca trebuie sa fiti atenti atunci cand depindeti de un capitan italian si-o traducatoare moldoveanca.
Scufundarea navei de croaziera Costa Concordia a avut loc intr-o vineri, pe 13 ianuarie 2012, in urma impactului cu o stanca, care a determinat o strapungere a corpului vasului pe o lungime de 70 metri.
Nava apartinea firmei de transport maritim Costa Cruises, parte a celebrei companii anglo-americane Carnival Corporation.

 
 
 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.