I-a fost amputat penisul dupa ce a folosit viagra

Scris de Gabriela Stegarescu | Publicat in 23.09.2013 19:33 | Publicat in LIFESTYLE | Tipareste pagina

Unui columbian de 66 ani i-a fost amputat penisul după ce a îngurgitat o doză mare de Viagra, pentru a-şi impresiona noua iubită.

Viagra este folosit ca un tratament împotriva impotenţei. Dar care trebuie luat în mod rezonabil. O supradoză de viagra poate fi fatală...
Potrivit publicaţiei Dailymail, omul originar din localitatea Gigante a avut o erecţie care a durat mai multe zile.
În cele din urmă a fost dus la spital, după ce au început nişte dureri atroce.
Medicii şi-au dat seama rapid că penisul columbianului se inflamase şi prezenta semne de cangrenă.
Şi n-au avut ce face decât să-l informeze pe bătrânul de 66 de ani că penisul lui va trebui să fie amputat pentru a evita ca infecţia să se răspândească în restul corpului.
Doctorul Antonio Correa a explicat jurnalului La Nacion că "pacientul mai prezintă nişte vânătăi la nivelul testiculelor, dar în rest se recuperează bine". ..

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.