Toamna se numara... modelele Dacia

Scris de Titus Balan | Publicat in 18.09.2012 18:17 | Publicat in LIFESTYLE | Tipareste pagina

Constructorul român Dacia lansează noile modele Logan II şi Sandero II cu ocazia Salonului Auto de la Paris. Evenimentul debutează pe 29 septembrie, însă primele fotografii cu cele două vehicule româneşti fac deja înconjurul lumii.

Dacia Logan II şi noul Sandero vor fi prezentate în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Paris.

Constructorul auto Automobile Dacia, parte a grupului francez Renault, va prezenta noile modele Logan II şi Sandero II odată cu deschiderea evenimentului auto, mai exact pe 29 septembrie, a declarat, marţi, directorul comercial al companiei argeşene, Thomas Dubruel.

"Noile modele Logan II şi Sandero II vor putea fi văzute la Salonul Auto de la Paris", a precizat oficialul Dacia, prezent la lansarea modelelor Dokker şi Dokker Van pe piaţa românească.
Primele imagini oficiale cu Logan II şi Sandero II au apărut luni, în publicaţia franceză L'Automobile Magazine, iar una dintre inovaţiile Dacia este motorizarea economică, propulsorul turbo pe benzină de numai 0,9 litri şi 90 cai-putere. Designul noului Logan este mult schimbat, preluând o prate din elementele SUV-ului Duster, dar şi de la mai recent-lansatul Lodgy.
Noul Logan benficiază de asemenea de o planşă de bord restilizată, care poate integra perfect opţiunea "Media Nav" prezentă în premieră pe modelul Lodgy, sistemul multimedia cu ecran tactil de 7 inci care poate controla funcţii precum navigarea, sistemul audio sau apelurile telefonice hands-free.
Varianta MCV a Loganului va fi "exclusă", aceasta urmând a fi înlocuită cu versiuni ale noilor Lodgy şi Dokker, potrivit revistei franceze.
Nici Sandero cel nou nu se lasă mai prejos, modelul beneficiind de un design nou şi un interior mai atrăgător decât vechul model. Având o lungime de 4 metri, automobilul vine cu o grilă frontală mărită, având un look mai hotărât şi stopuri care amintesc de Volkswagen Polo, partea frontală a celor două modele noi de la Dacia având o oarecare tendinţă de asemănare cu noua "faţă" Volkswagem.
În ceea ce priveşte motorizările, ambele modele pot fi echipate cu propulsorul economic TCe de 0,9 litri pe benzină, turbo, care poate dezvolta nu mai puţin de 90 de cai-putere. Restul motoarelor sunt deja mai mult decât cunoscute publicului românesc, acestea fiind disponibile şi pe modele anterioare.
Foto: www.automobile-magazine.fr

 
 
 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.