O STRUTOCAMILA a DEMOCRATIEI. POLITIA LOCALA, ATENTAT la LIBERTATEA de EXPRIMARE, ATAC la SPIRITUL TIMISOAREI!...

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 20.04.2017 10:04 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Poliţia Locala din Timişoara s-a transformat, pentru cine nu a observat, intr-o poliţie a libertaţii de exprimare şi a inceput sa urmareasca cetaţenii pe reţelele de socializare şi sa-i amendeze pentru ca se manifesta impotriva instituţiilor statului şi a celor platiţi din banii contribuabililor romani.   
Ce legatura are, pana la urma, Poliţia Locala cu libertatea de exprimare este greu de inţeles.
In condiţiile in care Poliţia Locala nu este nici macar POLIŢIE, subliniez, ci doar nişte paznici vopsiţi, adica foşti comunitari şi gardieni publici, facuţi POLIŢIŞTI LOCALI la apelul bocancilor, cum se spune in armata.
Aşa ca am dat o fuga prin raportul de activitate pe anul 2016 al Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, unde se pot afla lucruri interesante, chiar daca despre partea financiara nu se sufla o vorba.
Şi pentru cine are rabdare sa citeasca pana la capat, poate cu uşurinţa sa constate ca Poliţia Locala din municipiul Timişoara este, pur şi simplu, o ŞTRUŢOCAMILA care traieşte bine mersi pe spinarea timişorenilor, nefiind nici Poliţie, nici Miliţie, nici Institutul de Lingvistica şi, cu atat mai puţin, Serviciul Secret al Primariei care numara aurolacii pe strada, amendeaza bicicliştii şi pazeşte palmierii.
Da, Poliţia Locala, cea care amendeaza - pentru modul de exprimare - cetaţenii din Timişoara, tocmai oraşul care s-a revoltat impotriva unui sistem care a ucis libertatea de exprimare...
O poliţie locala care a adunat, de-a lungul timpului, numai cetaţeni aleşi pe spranceana, pe modelul de acum consacrat in Romania al celor care se pot sau nu angaja la stat...
Evident, indiferent de culoarea politica.
Nimeni nu-şi imagineaza, cred, ca printre salariaţii Poliţiei Locale se afla doar liberali, fiinca primarul e de la PNL... 

Aprobate si bugetate un numar de 372 posturi...

Directia Politia Locala Timisoara si-a inceput activitatea la 01.01.2011, conform Legii 155/2010 si in baza Hotararii Consiliului Local Timisoara nr. 441/2010, in scopul exercitarii atributiilor privind apararea drepturilor si libertatilor fundamentale ale persoanei, proprietatii publice si private precum si pentru prevenirea si descoperirea infractiunilor pe raza municipiului Timisoara.
Prin reorganizare, Directia Politiei Comunitare a devenit Directia Politiei Locale Timisoara - Serviciul Public de interes local cu personalitate juridica, fiind preluate din aparatul de specialitate a Primarului, structuri din domeniul disciplinei in constructii, protectia mediului si inspectia comerciala, constituindu-se servicii in care se regasesc aceste structuri, fiind completate cu politisti locali in vederea indeplinirii sarcinilor potrivit legii.
Conform H.C.L. nr. 47/03.08.2016, au fost modificate si aprobate Organigrama si Statul de functii şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare ale Directiei Politiei Locale Timisoara, fiind aprobate si bugetate un numar de 372 posturi, din care functii publice de conducere – 22, functii publice de executie – 291, posturi contractuale de conducere – 1, posturi contractuale de executie – 55, posturi contractuale de deservire – 3.

Sub directa indrumare si coordonare a Primarului Municipiului Timisoara, NICOLAE ROBU...

Directia Politiei Locale Timisoara este in subordinea Consiliului Local al Municipiului
Timisoara si isi desfasoara activitatea sub directa indrumare si coordonare a Primarului Municipiului
Timisoara, NICOLAE ROBU.
Directia Politiei Locale Timisoara, este condusa de jr.ec. DOREL COJAN caruia prin Dispozitia Primarului nr. _1_ din _07.01.2017_, i s-au delegat atributiile directorului executiv.
Activitatea Economico – Financiara a Directiei Politiei Locale, incepand cu data de 21.08.2011
este coordonata de catre Ec. SCUTARIU CRISTINA - Director Executiv Adjunct.
SERVICIUL ORDINE PUBLICA a fost condus de la infiintare şi pana la data de 31.05.2016
de jr. BALAN AVRAM - Sef Serviciu, cand s-a pensionat, iar din data de 15.08.2016 este condus
de ing.Popa-Uţa Ilie – Şef Serviciu, are in componenta o functie publica de conducere.
Conform noii organigrame are in structura: Biroul Ordine Publica, Biroul Reclamatii Sesizari şi
Compartimentul Evenimente, Biroul Politia Pietelor, Biroul Transport Urban, Biroul Patrulare
Navala si Compartimentul Interventii Rapide.
BIROUL DE ORDINE PUBLICA este condus de jr. PANA COSMIN FLORIN, incepand cu data de 16.11.2011, are prevazut 108 de functii publice , din care 14 sunt functii vacante.
BIROUL RECLAMATII - SESIZARI şi COMPARTIMENTUL EVENIMENTE are in componenta 16 functii, toate ocupate, este condus de catre jr. BUZATU ADRIAN incepand cu data de 01.12.2013, iar ca principala activitate o constituie solutionarea cu operativitate a sesizarilor si a reclamatiilor cetatenilor, asociatiilor de locatari, altele decat cele cu caracter penal, a sesizarilor cetatenilor adresate primariei precum si a problemelor ridicate cu ocazia audientelor la conducerea primariei.
BIROUL POLITIA PIETELOR are in componenta 13 functii publice, din care o funcţie este vacanta, este condus de catre ing. STRUGARIU COSMIN incepand cu data de 16.09.2014.
BIROUL TRANSPORT URBAN are in componenţa 8 posturi toate fiind ocupate, este condus de ing.CRISTESCU PETRU incepand cu data de 01.1.2014.

Cine-i ŞEF la BIROUL PATRULARE NAVALA din Timişoara?...

BIROUL PATRULARE NAVALA este condus de jr. ŢIRLUI MARIUS – Sef Birou din data de 01.01.2015 şi este prevazut cu 1 functie de conducere si 5 de executie din care o funcţie este vacanta.
COMPARTIMENTUL INTERVENTII RAPIDE este subordonat Biroului Patrulare Navala condus de jr. ŢIRLUI MARIUS – Sef Birou din data de 01.01.2015, are in componenta 19 functii publice din care o funcţie este vacanta, principala activitate o constituie interventia rapida la evenimentele semnalate de cetateni direct la dispeceratul Directiei Politiei Locale sau prin intermediul Serviciul de Urgenta 112 si aplanarea unor stari conflictuale aparute in raza de competenta precum şi prevenirea infracţionalitaţii şi a fenomenului contravenţional de pe raza municipiului Timişoara.

Servicii, compartimente, birouri, şefi şi funcţii publice...

SERVICIUL CIRCULATIE RUTIERA este condus de ing. ARDELEAN VALENTIN IOAN incepand cu 01.09.2014. Serviciul este prevazut cu 38 de functii publice din care 2 funcţii sunt vacante.
SERVICIUL DISCIPLINA IN CONSTRUCTII SI AFISAJ STRADAL este condus de catre ing. STIRB AUREL incepand cu data de 01.09.2014, are in componenta 10 functii publice din care o funcţie este vacanta.
SERVICIUL PROTECTIA MEDIULUI este condus dejr. PUSCAS ADRIAN - Sef serviciu din data de 01.01.2011, este prevazut cu 10 functii publice, o funcţie este vacanta, avand ca principale atributii verificarea asigurarii salubrizarii strazilor, cailor de acces a zonelor verzi, igienizarea surselor de apa a malurilor si albiilor acestora precum si modul de ridicare, transport si depozitare a deseurilor menajere si industriale, totodata verifica existenta contractelor de salubrizare incheiate de persoanele fizice sau juridice potrivit legii, cu operatorii de salubrizare.
SERVICIUL INSPECTIE COMERCIALA este condus de ing. ILIN ADRIAN, Sef Serviciu din 16.11.2011. Serviciul este prevazut cu 8 functii publice toate ocupate si actioneaza pentru respectarea normelor legale privind desfasurarea comertului stradal si activitatilor comerciale desfasurate de catre operatorii economici, persoane fizice sau juridice autorizate si producatori particulari in piete, targuri, oboare si centre comerciale.
SERVICIUL RESURSE UMANE este condus de catre jr. HADA IOAN Sef Serviciu – din 01.07.2007, are in componenta 9 functii publice din care 1 funcţie este vacanta.
SERVICIUL FINANCIAR CONTABILITATE este condus de ec. BOGDANESCU MIRELA – Sef Serviciu din data de 16.08.2011, are in componenta 9 functii publice toate ocupate.
SERVICIUL DISPECERAT ŞI CONTROL ACCES este condus de PARASCHIV VASILE incepand cu data de 03.08.2016. Servicul are ca scop menţinerea legaturii permanente cu cetaţenii...
SERVICIUL COMUNICARE PREVENIRE ŞI DISPECERAT este condus de VELICU GEORGINA incepand cu data de 01.12.2014, are in componenţa Biroul Comunicare, Relaţii cu Publicul şi Registratura, Biroul Prevenire, Analiza şi Sinteza si Biroul Monitorizare Video.
BIROUL COMUNICARE, RELATII CU PUBLICUL SI REGISTRATURA este condus de SERACIN DANIELA din data de 15.07.2012, are in componenta 5 functii publice şi 2 posturi contractuale, toate ocupate.
BIROUL PREVENIRE, ANALIZA ŞI SINTEZA este condus de jr.STAICU JUSTINIAN IOAN incepand cu 31.10.2014, are in componenţa 6 funcţii publice toate ocupate.
BIROUL MONITORIZARE VIDEO este condus de ing. STANICI IONEL REMUS incepand cu data de 01.06.2015, avand prevazut in statul de functii 14 functii publice din care 13 sunt ocupate iar una vacanta.
COMPARTIMENTUL AUDIT PUBLIC INTERN este in directa coordonare a Directorului Executiv, are in componenta 2 functii publice, ambele ocupate.
COMPARTIMENTUL DE CONTROL este in directa coordonare a Directorului Executiv, este prevazut cu o singura functie care in prezent este ocupata.
COMPARTIMENT CONTROL INTERN MANAGERIAL SI MANAGEMENTUL CALITATII este in directa coordonare a Directorului Executiv Adjunct, prevazut cu o functie publica care este ocupata in prezent.
COMPARTIMENTUL LOGISTIC ADMINISTRATIV este in subordinea directa a Directorului Executiv Adjunct, are in componenta 9 functii contractuale, din care 8 sunt ocupate si una vacanta.
SERVICIUL PAZA OBIECTIVE este condus de ing.TOMA ION - Sef serviciu din data de 22.12.2014, este prevazut cu 50 de functii contractuale din care 2 funcţii sunt vacante. In conformitate cu HCL Timisoara nr. 324 din 27.09.2011 asigura paza si protectia permanenta a obiectivelor si bunurilor de interes public si privat ale Primariei Municipiului Timisoara, respectiv la 8 obiective.

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.