Ce documente sunt necesare pentru comerciantii la Targul de Pasti?

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 05.03.2014 11:36 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Timişoara - In perioada 5 - 23 aprilie 2014, Timişoara va gazdui Targul de Pasti, casutele fiind amplasate in Piata Victoriei.

Comerciantii care sunt interesati de participarea la Targul de Pasti vor trebui sa depuna urmatoarele documente: formular (word / pdf) de participare la Targul de Pasti; CD cu pozele si lista produselor co­mercializate; poze ale casutei, in cazul in care comerciantul detine casuta; copie xerox dupa actele firmei sau dovada faptului ca agentul economic este constituit intr-una din modalitatile prevazute de lege in vederea desfasurarii de activitati cu scop lucrativ; certificat de calitate sau orice alt document care atesta calitatea si specificul produselor comercializate; date de contact.

Cei care comercializeaza produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Directiei Sanitar Veterinare.
Totodata, trebuie precizate detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna functionare a activitatii (curent electric, apa si altele).

Doritorii se pot inscrie intre 5-17 martie, la Primaria Municipiului Timisoara, la camera 12, Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii, la ghiseele nr. 3 si nr. 4, pentru Directia Comunicare (orar: luni, miercuri, joi, vineri 08:30 - 16:30 si marti 08:30 - 18:30).

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.