Creativitate locala si socializare la Noaptea Agentiilor

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 23.03.2014 16:42 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Timişoara - Cea de-a cincea editie a Noptii Agentiilor are loc anul acesta pe 3 aprilie, se va desfaşura sub tema “Craft up your life” şi, pentru prima oara, agenţiile din afara Bucureştiului pot participa in cadrul evenimentului.
In Timişoara, pasionaţii de publicitate pot participa la evenimentele organizate de catre ADwiser, Celmaitare Studios şi Synopsis:.

Cei de la ADwiser şi-au propus sa demonstreze cat de mult conteaza conţinutul, ambalajul şi modul in care este prezentat un produs şi te invita sa guşti ce ȋnseamna creativitatea culinara: “In acest proces ne vom aduce contribuţia şi maiestria fiecare din echipa noastra. Vom lucra la tot ceea ce inseamna imaginea produsului, precum şi la povestea sa. La capitolul gust, vom avea şi produse preparate  de catre o iscusita colega, iar intregul eveniment va fi condimentat cu voioşie, intr-o maniera foarte creativa”, au promis cei de la ADwiser.

In cadrul Nopţii Agenţiilor din Timişoara, agenţia Synopsis: organizeaza un workshop de carte poştala in hruba de poveşti Synopsis: “Va invitam la un atelier foarte serios de design de carte poştala. Sunteţi invitaţi cu toţii sa va aduceţi laptopurile, monitoarele, tabletele, staţiile de lucru şi imprimantele 3D; o sa le puteţi parca in holul de la intrare pentru o poza de grup, dar risipa de curent electric nu vom face; la carţile poştale veţi lucra cu unelte interzise la bordul unui avion– cutter, lipici, tuş, peniţa, seringa şi HB-uri bine ascuţite. Vei avea 4 ore la dispoziţie sa scrii-desenezi-caligrafiezi-concepi-creezi o carte poştala originala”, au explicat cei de la Synopsis:.

Celmaitare Studios participa in premiera la Noaptea Agenţiilor şi promit celmaitare antrenament de crafting şi o petrecere de pomina.

Noaptea Agentiilor este un proiect The Institute, care isi propune sa promoveze creativitatea locala si sa faciliteze socializarea  in randul celor pasionati de comunicare.
Ajuns la cea de-a patra editie, evenimentul permite publicului larg sa treaca pragul agentiilor preferate, intr-un context relaxat si informal si incurajeaza agentiile sa isi dovedeasca originalitatea prin organizarea de evenimente creative.

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.