Cursuri de perfectionare, specializare si calificare la Camera de Comert

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 09.01.2012 18:29 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Timisoara - Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş oferă şi în anul 2012 o paletă largă de cursuri de perfectionare, specializare şi de calificare, dar şi training-uri personalizate, precum şi consultanţă:

Cursuri de perfectionare

1.Manager Resurse Umane - curs care va invata ce inseamna sa fiti manager si va introduce in politicile de resurse umane si organizarea departamentului de resurse umane.
2.Inspector de Resurse Umane - se adreseaza persoanelor doritoare sa se initieze in formarea de personal, initierea in cautarea unui loc de munca cat si in jurisdictia muncii.
3.Consilier in Orientare privind Cariera – se adreseaza persoanelor care activeaza sau doresc sa activeze in domeniul social si educational, interesati de imbunatatirea activitatii de consiliere profesionala. Va ajuta sa deveniti specialistul care ajuta tinerii si adultii sa se inteleaga mai bine si sa se evalueze, sa comunice eficient cu altii, sa elaboreze planuri cu privire la propria cariera si la formarea adecvata necesara, sa aiba in vedere cariere alternative, sa faca fata cu succes diferitelor obstacole pentru a-si castiga locul in societate si pe piata muncii
4.Manager de proiect – se adreseaza firmelor care doresc sa acceseze fondurile structurale prin proiecte de finantare europeana, iar la finalul cursurilor veti putea transforma o idee intr-o schita de proiect aplicand principiile managementului de proiect; veti avea cunostintele necesare pentru a completa o cerere de finantare.
5.Formator – prin care veti intelege rolul si responsabilitatile formatorului, profilul formatorului cat si aplicarea metodelor si tehnicilor speciale de formare si implicit evaluarea participantilor la formare
6.Specialist in domeniul calitatii – se adreseaza personalului care coordoneaza sau participa la elaborarea/actualizarea documentelor sistemului de management al calitatii, la evaluarea prin audit a sistemului de management al calitatii din cadrul firmelor care intentioneaza, sunt in curs de implementare sau au implementat un sistem de management al calitatii conform ISO9001:2008
7.Sisteme de Management al Calitatii si Sigurantei Alimentului, principiile HACCP - Implementare si Mentinere - se adreseaza personalului din firme care sunt in curs de implementare sau perfectionare a sistemului de Siguranta Alimentului, principiile HACCP si/sau ISO 22000
8.Auditor de mediu - se adreseaza personalului care coordoneaza sau participa la elaborarea/ actualizarea documentelor sistemului de management de mediu, la evaluarea prin audit a sistemului de management al calitatii din cadrul firmelor care intentioneaza, sunt in curs de implementare sau au implementat un sistem de management al calitatii conform ISO14001
9.Auditor intern pentru Sistemul de Management al Calitatii cursul se adreseaza personalului din firme care au implementat, sunt in curs de implementare sau intentioneaza sa implementeze un sistem de managemet al calitatii conform ISO 9001:2000 si contine prevederi ale standardului ISO 19011:2002 privind procesul de audit (proces de evaluare a eficacitatii sistemului de management al calitatii)

Cursuri de specializare

10.Specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca - este un curs de 80 de ore si se adreseaza persoanelor cu studii superioare. Acest curs va familiarizeaza cu concepte de baza referitoare la securitate si sanatate in munca, cadrul legislativ general privind securitatea si sanatatea in munca cat si prevenirea riscurilor profesionale.
11.Inspector in domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca - este un curs de 40 de ore care se adreseaza persoanelor cu studii medii tehnice
12.Expert Achizitii Publice - Participarea la curs va va ajuta: sa invatati sa va planificati eficient si sa alocati mai bine resursele; sa intelegeti rolul achizitiilor publice in cadrul organizatiei; sa cunoasteti cerintele impuse de sistemul electronic SEAP; la asimilarea legislatiei in domeniu si a legislatiei conexe; sa concepeti distribuirea rolurilor in echipe pentru elaborarea documentatiei de atribuire si elaborarea / evaluarea ofertelor; sa va insusiti proceduri de atribuire, criterii de evaluare, de calificare si selectie a ofertelor; sa va familiarizati cu documentele specifice documentatiei de atribuire si modul de elaborare a acestora cum se intocmeste dosarul de achizitii publice - elementele dosarului; sa cunoasteti modul de solutionare a contestatiilor.
13.Consultant Cameral - consultanta camerala pentru promovare si informare de afaceri se refera la toate activitatile si masurile pe care trebuie sa le interprinda un consultant cameral si la toate competentele pe care acesta trebuie sa le indeplineasca astfel incat sa asigure promovarea afacerilor clientilor (membrilor/nemembrilor) in tara si strainatate si informarea de afaceri a acestora, conducand la atingerea obiectivelor de afaceri ale clientilor membrilor/nemembrilor) si in concordanta cu obiectivele si strategia generala a Camerei.
14.Agent imobiliar – prin care va veti initia in procedura notariala, urbanism, topografie, arta negocierii si tehnicile de vanzare specifice.
15.Contabil – curs prin care veti detine bazele contabilitatii primare si va veti insusi cele mai importante operatiuni economico-financiare
16.Agent vanzari vine in ajutorul celor care doresc sa-si perfectioneze competentele şi sa-si formeze abilitatile necesare în domeniul vanzarilor.
17.Mediator- Cursul Formare Initiala Mediatori urmareste dobandirea cunostintelor si abilitatilor specifice profesiei de mediator fiind in acelasi timp un instrument util in dezvoltarea personala a fiecarui cursant. Obiectivul cursului este de a dobandi competentele necesare practicarii profesiei de mediator, in intelesul Standardului de Formare al Mediatorilor adoptat de catre Consiliul de Mediere.

Cursuri de calificare

18.Comerciant marfuri alimentare/nealimentare – prin care veti fi initiat in tehnologiile de comercializare a marfurilor, microbiologie si igiena alimentara cat si notiuni generale de igiena
19.Ospatar
20.Lucrator in cresterea animalelor
21.Lucrator in cultivarea plantelor
22.Morar - Competente antreprenoriale, sociale si civice
23.Manager in armura - se adreseaza in special celor care conduc oameni: manageri, coordonatori, supervizori, team-leaderi. Este puternic concetrat pe aplicabilitatea practica: la finalul fiecarui seminar teoretic participantii intocmesc 2 planuri de actiune prin care stabilesc ce obiective ( financiare si/sau non-financiare) relevante pentru activitatea lor vor atinge, cum si la ce termen, folosind cele invatate.
24.Coaching. 1. Cum sa devii un coach? 2. Coaching: Scopul final al coachingului este sa ajute la schimbarea comportamentala si la autoresponsabilizare. Cursul se adreseaza membrilor in echipa, supervizorilor,managerilor de echipe si mai sus managerilor de departamente si executivilor.
25.Leadership. Trainingul este recomandat in special personalul din middle si top management care intentioneaza sa-si imbunatateasca abilitatile de leaderi. Din publicul tinta mai pot face parte si noii angajati, care trebuie sa-si insuseasca rapid cunostinte / abilitati de leaderi.
26.Finance for non finance: Vei intelege obiectivele companiei / departamentului tau din perspectiva financiara. vei dezvolta un important si util instrument in activitatea ta manageriala; vei comunica mai bine cu colegii din departamentul financiar; vei putea decide corect privind oportunitatea unui proiect/investitii; vei sti cum sa alcatuiesti un buget realist
27.Managementul conflictelor: Pana la sfarsitul cursului participantii vor fi capabili sa: Inteleaga mecanismele generatoare de conflicte; Analizeze gradul de influenta a conflictelor in cadrul activitatii manageriale; Deosebeasca tipurile de conflicte; Identifice si sa rezolve conflictele in faza incipienta; Evalueze stilul personal in conflicte; Isi insuseasca tehnicile si metodele de gestionare a conflictelor.
28.Managementul schimbarii La finalul programului participantii vor putea: sa stie cum sa utilizeze in avantajul lor anumite abilitati; sa isi planifice si organizeze activitatile in mod efficient; sa eficientizeze propriile activitati si sa aiba un mai bun management al timpului; sa constientizeze avantajele schimbarii
29.Negociere – La finalul training-ului participantii vor invata sa aplice tehnici eficiente de vanzare; vor sti sa influenteze decizia de cumparare; vor invata o abordare profesionista a vanzarilor; vor sti sa-si prezinte produsele sau serviciile intr-un mod convingator; vor dobandi tehnici de finalizare a vanzarilor; vor sti sa sondeze eficient nevoile clientului
30.Comportament organizational: Continut Responsabilitatea sociala, Analiza “stakeholders”, Etapele analizei “stakeholders”, Modelul de rezolvare a problemelor de comportament organizational, Nivelul individual al subiectelor comportamentului organizational, Nivelul global al organizational
31.Comunicarea organizationala va ajuta sa comunicati adecvat cu superiorii si subalternii dumneavoastra; - sa intelegeti ce este comunicarea, si de ce este nevoie de comunicare; - blocajul in comunicare si cum poate fi evitat sau cum poate fi rezolvat; - ce sa comunici, cum sa comunici si cat;
32.Tehnici eficiente de recrutare si selctie a personalului. Scopul cursului: dezvoltarea competenţelor necesare pentru a realiza un proces de recrutare eficace, folosind metode bazate pe competenţe.
33.Lucrul in echipa: Evidentierea rolului grupului in realizarea sarcinilor; Dezvoltarea abilitatilor de lucru in echipa; Intelegerea strategiilor pentru stabilirea increderii si a productivitatii echipei.
34.Rezolvarea de probleme: Analiza si intelegerea contextului problemei; Identificarea si analiza solutiilor posibile; Luarea deciziei; Implementarea si evaluarea deciziei.
35.Tehnici de vanzare Acest curs isi propune sa familiarizeze participantii cu tehnicile moderne de vanzare orientate spre satisfacerea clientilor si in aceeasi masura cu abordarea profitabila a procesului de vanzare.
36.Time management: pana la sfarsitul cursului participantii vor fi capabili sa: foloseasca metodele de organizare a activitatii, sa elimine timpii morti, sa descopere lucrurile cu adevarat importante, sa-si eficientizeze lucrul, sedintele, delegare;
-Lectorii care sustin aceste cursuri sunt specialisti in domeniu, cu experienta vasta in aria de activitate pe care o reprezinta, cu abilitati deosebite de formatori.
-Certificatele obţinute la absolvirea cursurilor au recunoaştere naţională şi internationala sunt emise de Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei şi Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului.
-La cerere aceste training-uri se pot organiza si la sediul firmei Dvs.

Training-uri personalizate

1.Training-uri outdoor in functie de solicitarile Dvs. Servicii de cazare, transport si alte facilitati incluse.
2.Sesiuni de Teambuilding axate tematic in functie de solicitarile si necesitatile Dvs.

Consultanta

3.Evaluare organizationala
-Evaluarea nevoii de formare si oferirea de training-uri personalizate in functie de nevoile identificate
-Evaluarea nivelului de dezvoltare organizationala
4.Servicii de informare si consiliere profesionala
Informarea si consilierea profesionala reprezinta orice informatie sau sprijin profesional oferit unei persoane cu privire la cariera si are ca scop cresterea sanselor de a gasi un loc de munca corespunzator aspiratiilor profesionale, pregatirii profesionale.
5.Evaluare a competentelor profesionale. Acest program se adreseaza acelora dintre dumneavoastra care isi doresc sa isi evalueze si certifice cunostintele si aptitudinile detinute. Daca: aveti deja experienta in domeniul in care doriti sa fiti certificat, ati participat la traininguri in domeniul in care doriti sa fiti certificat, sunteti o persoana ocupata care nu are timpul necesar participarii la un curs acreditat in domeniul respectiv, atunci va asteptam dupa lansare la Centrul de evaluare a competentelor profesionale.
6.Consultanta in intocmirea dosarelor si programelor de formare in vederea autorizarii de cursuri CNFPA

Informatii si inscrieri la Directia Formare si Perfectionare Profesionala a CCIAT la Centrul Regional de Afaceri din bd. Eroilor de la Tisa nr. 22, cam. 108 A, tel./fax. 0256 – 219171.

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.