In sfarsit, politistii din Timis au dat ochii cu... Evaziunea!

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 25.11.2013 12:02 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Timişoara - In prima saptamana a actiunii pentru combaterea evaziunii fiscale, politistii de investigare a fraudelor au efectuat controale la 57 de societati comerciale si 95 de persoane fizice, aplicand sanctiuni de peste 320.000 de lei.
La data de 18 noiembrie a.c., din dispozitia, sefului Politiei Romane, chestorul-sef Petre Toba, a fost declansata o actiune nationala pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale in domeniul comertului cu carne, legume, fructe si obiecte ornamentale.
In acest sens, sub coordonarea de specialitate a Directiei de Investigarea Fraudelor, politistii timiseni de investigare a fraudelor, rutiera si ordine publica, actioneaza pe raza judetului, efectuand verificari ale operatiunilor de achizitie intracomunitara/import a acestui gen de produse.
Astfel, politistii au continuat actiunile si in zilele de week-end, efectuand controale intr-o piata din municipiul Timisoara.
Au fost aplicate sanctiuni in valoare de 37.000 de lei si a fost intocmit un dosar penal pentru expunerea spre vanzare a unor articole vestimentare care purtau sigla unei marci inregistrate fara acordul titularului.     
Totodata, au fost ridicate in vederea confiscarii articole de imbracaminte in valoare de 3000 de lei.
Pana in prezent, in cadrul actiunii, politistii timiseni au efectuat controale la 57 de societati comerciale si 95 de persoane fizice autorizate, aplicand sanctiuni contraventionale de peste 320.000 de lei.
De asemenea, au fost intocmite sase dosare penale, dintre care trei la Legea 241/2005 pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale.
La actiuni au participat si inspectori din cadrul Inspectoratului Teritorial de Munca Timis, Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor Timisoara si Oficiul Pentru Protectia Consumatorilor Timis.
Echipele mixte de control au verificat respectarea normelor referitoare la plata T.V.A. intracomunitara, daca documentele de transport sunt conforme cu realitatea, concordanta intre stocurile criptice si faptice, documentele de provenienta a marfurilor, respectarea prevederilor legale in intocmirea documentelor fiscale si contabile, respectarea conditiilor de depozitare si comercializare a marfurilor alimentare, precum si verificarea situatiei contractuale a angajatilor.

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.