Locul de intalnire al antreprenorilor care construiesc viitorul mediului de afaceri

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 21.03.2014 18:08 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Timişoara - In perioada 2-3 aprilie 2014, se va desfasura la Timisoara prima editie din anul 2014 a suitei de evenimente Business Days, cea mai ampla platforma din Romania dedicata sustinerii mediului antreprenorial.
Business Days revine la Timisoara pentru a treia oara si aduce, pe langa formatul deja consacrat al evenimentelor din serie, speakeri internationali specializati in domenii de ultima ora din lumea afacerilor, precum si multe alte noutati.

Editia aniversara a celor 4 ani de existenta pe piata a celei mai de impact serii de evenimente de business din Romania va contine, printre altele, 4 conferinte (in total 44 de prezentari inspirationale), 16 workshopuri, unde peste 50 de specialisti, experti, consultanti, antreprenori, manageri, traineri si moderatori profesionisti ii vor ajuta pe participanti sa isi dezvolte abilitatile de management si cele antreprenoriale, prin sesiuni bazate pe interactivitate si schimb de experienta, 4 mese rotunde (cu peste 48 de invitati de marca din diverse domenii care vor sustine dezbateri in jurul unor teme de impact pentru mediul de business romanesc).
Una dintre noutatile editiei consta in organizarea unui workshop special dedicat persoanelor de conducere, sustinut de renumitul dirijor si specialist in neurostiinte Giorgio Fabbri, despre un nou tip de inteligenta pentru un leadership inovativ.

Cu o arhitectura unica in Romania, evenimentele Business Days le ofera participantilor posibilitatea de a asimila informatii pe patru paliere, astfel incat sa aiba un castig triplu: inspiratie, idei si posibili parteneri de afaceri:
* Conferinte - care au rolul de a-i incarca de energie pozitiva pe cei prezenti si a le oferi idei, prin analize ale tendintelor si ale oportunitatilor de dezvoltare;
* Workshop-uri - care au rolul de a dezvolta abilitati prin schimb de experienta si interactivitate. Focusul se pune pe componenta practica, pe studii de caz si sesiuni de intrebari si raspunsuri, prin care participantii pot sa-si prezinte problemele pentru a gasi idei, solutii si chiar resurse pentru a le rezolva;
* Sesiuni formale de business networking – cu rolul de a genera oportunitati de business si de a identifica potentiali parteneri sau colaboratori. Stabilirea intalnirilor la eveniment este facilitata prin aplicatia mobila meet me, utilizata de  participantii interesati de a face matchmaking la locul evenimentului.  Aplicatia meet me dezvoltata de organizatori permite cautarea, filtrarea si sortarea bazei de date a participantilor, dupa 4 criterii: domeniu de activitate, functie, companie si nume. Intalnirile de matchmaking sunt deschise si participantilor din tari aflate in vecinatatea Romaniei,  precum Ungaria si Serbia.
* Start-up suport – actiuni dedicate start-up-urilor, concentrate pe trei directii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenta si feedback-ul audientei; intalniri cu investitori si mentori, precum si promovarea afacerii prin prezentari de 3 minute  in fata antreprenorilor si a managerilor prezenti.

Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati din lumea afacerilor precum: Radu Georgescu, Eberhard Jung, Giorgio Fabbri, Cristian Secosan, Mru Patel, Dragos Anastasiu, Felix Patrascanu, Marius Ghenea, Sergiu Negut, Adrian Cioroianu, Felix Daniliuc, Ovidiu Chiorean, Voicu Oprean, Mihai Stanescu, Amalia Sterescu, Sorina Bradea, Florentin Banu, Gabriella Pacso, Ovidiu Toader, Andrei Rosca, Razvan Ogarcin, Cornelia Bedros,  Adrian Badescu, Cristian Nacu, Diana Vitan Martinas, Adrian Florea si multi altii.

Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina dedicata http://timisoara2014.businessdays.ro/inscriere/.
Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS si permit accesul la eveniment cu acelasi badge pentru mai multe persoane, nu in acelasi timp.
Studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.

Timisoara Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting, in colaborare cu Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis. Evenimentul este gazduit de Centrul de Evenimente Hotel Club Senator & Expovest.

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.