Pasajul Popa Sapca va costa 23.999.000 lei fara TVA. Va fi gata la sfarsitul lui 2017

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 13.05.2016 14:48 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Vineri, 13 mai 2016, a fost predat, in prezenta primarului Nicolae Robu, amplasamentul pentru lucrarea de reabilitare a pasajului Popa Sapca.

Pasajul Popa Sapca este un pasaj inferior cu o deschidere de 8,50 m intre culei.
In prezent, circulatia auto este strangulata in zona pasajului, deplasarea autovehiculelor facandu-se pe doua sensuri de circulatie atat in zona pasajului cat si a strazilor Popa Sapca, Aristide Demetriade si Antenei.
Scopul lucrarii de largire a pasajului de sub calea ferata si a celor trei strazi este de a se obtine o fluidizare a traficului din municipiul Timisoara.
Modernizarea celor 3 strazi, coroborata cu crearea pasajului subteran Popa Sapca, scurteaza semnificativ timpii de circulatie si elibereaza intersectiile existente.

Pasajul subteran Popa Sapca este amplasat in zona centrala a municipiului Timisoara asigurand legatura dintre centrul orasului si zona Calea Lipovei respectiv Calea Aradului.
Traseul proiectat cuprinde strazile Popa Sapca, Aristide Demetriade si bulevardul Antenei.

1. Strada Popa Sapca cuprinsa intre intersectia giratorie – Punctele cardinale si strada Aristide Demetriade, tronsonul final al strazii traversand pasajul de Cale Ferata, denumit Popa Sapca, la nivel inferior.
Se va executa ca o strada de categoria II, cu 4 benzi de circulatie, avand latimea partii carosabile de 14 m.Se vor amenaja 47 de locuri de parcare longitudinale langa partea carosabila in spatiile existente intre copaci si stalpi.
Trotuarele existente vor fi reabilitate, se vor amenaja piste pentru biciclisti, accesele la proprietatile particulare se vor respecta, racordurile strazilor existente se vor pastra in aceasi solutie.
2. Strada Aristide Demetriade este impartita simetric fata de pasajul CF Popa Sapca, fiind necesara amenajarea intersectiei.
Este o strada de categoria II, cu doua benzi de circulatie, avand latimea partii carosabile de 7 m. Latimea strazii ramane cea existenta, doar in intersectia cu bulevardul Antenei se va amenaja a 3 a banda pentru viraj la stanga.
Se vor amenaja trotuare si piste pentru biciclisti    
3. Bulevardul Antenei cuprins intre strada Aristide Demetriade si intersectia amenajata sub forma de sens giratoriu intre Calea Sever Bocu - strada Mitropolit Dr. Vasile Lazarescu se va largi la 4 benzi de circulatie.
Prin proiect se asigura legatura bulevardului Antenei cu INEL II prin intersectia amenajata in solutie de sens giratoriu. Se vor amenaja trotuare si piste pentru biciclisti    

Pasajul trece subteran pe sub 1 linie de cale ferata şi asigura legatura rutiera intre Strada Popa Şapca si B-dul Antenei.
Pasajul se va amenaja de la o laţime actuala de 8,50 m cu doua benzi de circulaţie la o laţime de 23,00 m cu 4 benzi de circulatie.
Se vor executa trotuare şi piste de ciclişti pe ambele sensuri de mers.
Gabaritul masurat pe verticala de la nivelul talpii inferioare a grinzilor principale pana la cel mai apropiat punct din strada pe care o supratraverseaza este de 4,65 m.
In cadrul proiectului sunt cuprinse şi relocari, modernizari sau inlocuiri a tuturor reţelelor de utilitaţi.
Executantul lucrarii va fi SC SYLC CON TRANS SRL – lider in asociere cu SC TABLEROS Y PUENTES SA, SC PETRUCCO SA.
Valoarea contractului este de 23.999.000 lei, la care se adauga TVA, iar durata lucrarilor va fi de 18 luni.

 
 
 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.