Si Ghiroda a intrat in randul lumii. Se merge cu firobuzul!...

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 12.12.2015 15:22 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Dupa Dumbraviţa, reteaua de troleibuz s-a extins şi spre Ghiroda.
Valoare totala (cu TVA) a proiectului a fost de 15.806.240,40 lei (contributie FEDR: 12.695.694,13 lei, contributie buget de stat: 2.788.786,57 lei, contributie buget local Timisoara: 138.474,00 lei /132.724,12 lei – 2% din cheltuielile eligibile + 5.749,88 lei – cheltuieli neeligibile/, contributie buget local Ghiroda: 183.285,70 lei - 2% din cheltuielile eligibile).

Principalele lucrari realizate in cadrul proiectului sunt reteaua de contact troleibuz pe tronsonul Calea Dorobantilor – DN 6 – strada Victoria – strada Ialomita – strada Dunarea  - Calea Ghirodei – strada Turda – strada Palmierilor – strada Strandului, alimentarea cu energie electrica a retelei de contact troleibuz şi completari sau extinderi in substatia de redresare.
Indicatorii folositi pentru monitorizarea gradului de indeplinire a obiectivelor specifice ale proiectului sunt: Lungime traseu extins [m] : 7.500 m, Numar statii de troleibuz [ buc]: 10 statii, Numar substatii de redresare [buc]: 2 bucati, Numar centre de alimentare [buc]: 11 bucati, Lungime retea multitub [m]:  6.850 m, Lungime cablu fider de alimentare [m]: 19.360 m, Numar stalpi de electrificare [buc]: 309 bucati, Lungime fir de contact [m]: 15.000 m, Distanta medie interstatii [m]: 680 m.

Constructorul a fost SC Electroechipament Industrial SRL, iar proiectant: S.C. Institutul de Cercetari in Transporturi - Incertrans S.A. Bucuresti.

 
 
 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.