Strada Stefan cel Mare, reabilitata de Schweighoferul constructiilor

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 20.05.2015 15:51 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Reabilitarea liniei de tramvai si modernizare trame stradale pe str. Stefan cel Mare in municipiul Timisoara, tronsonul cuprins intre str. St. O. Iosif si intersectia cu str. 1 Decembrie, a fost inclus in cadrul proiectelor prioritare pentru atragerea de finantare nerambursabila din fonduri structurale in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, valoarea totala a proiectului fiind de 23.238.022,22 lei cu TVA.

Obiectivele specifice au fost reabilitarea liniei de tramvai pe str. Stefan cel Mare, amenajari rutiere (carosabil, trotuare, piste biciclisti, zone verzi, semaforizare), precum şi reglementarea retelelor stradale (alimentare cu apa, canalizare, retele termice, iluminat public).

Primaria Timişoara a semnat contractul de executie a lucrarilor cu SC Porr Construct SRL la 26.03.2014, durata de realizare fiind de 9 luni de la data prevazuta in ordinul de incepere.  
Durata de realizare a lucrarilor a fost decalata cu 2 luni din cauza conditiilor climaterice exceptional de nefavorabile...

Cine-şi mai aduce aminte, in timpul lucrarilor, firma a reuşit sa distruga şi o cladire...
Pe de alta parte, trebuie spus ca Porr Construct nu-şi mai vede capul de treaba mai ales in ultimii ani, de cand la putere şi la Guvern au venit cei de la USL... Pardon, PSD şi PNL...
De fapt, Porr Construct este un fel de Schweighofer Holzindustrie al construcţiilor, fiind subsidiara firmei austriace Porr.
Porr Construct plateşte chirie de 600.000 euro pe 5 ani pentru un sediu in Pipera şi, printre altele, se ocupa de construcţia celui de-al patrulea tronson al autostrazii Sebes – Turda, de modernizarea şi de extinderea Aeroportului Oradea, de construcţia Pasajului suprateran peste drumul de centura al municipiului Oradea in zona strazii Ciheiului.
Lista preocuparilor poate continua cu sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Alba, cu lucrari de reabilitare si extindere a conductelor de aductiune, a retelei de distributie si de canalizare in aglomerarea Pitesti, de alimentare cu apa in localitatea Zorlenţu Mare, in Caraş-Severin, dar şi de repararea celei mai aglomerate cai ferate din Romania, Campina - Predeal...

 
 
 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.