Termene mai scurte pentru eliberarea documentelor de cadastru si publicitate imobiliara

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 12.11.2011 09:28 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Timis informeaza ca, incepand cu data de 1.11.2011, termenele pentru serviciile furnizate de institutie se modifica, documentele urmand a fi eliberate in intervale mai scurte de timp.Astfel:

•pentru eliberarea unui extras de carte funciara pentru informare – termenul de eliberare este de 1 zi (a doua zi de la depunerea cererii);
•pentru eliberarea unui extras de carte funciara pentru autentificare - termenul de eliberare este de 1 zi (a doua zi de la depunerea cererii);
•pentru o lucrare de carte funciara, indiferent de tipul lucrarii, termenul de eliberare este de 4 zile (fara a se lua in calcul ziua depunerii);
•pentru o lucrare de cadastru, indiferent de tipul lucrarii, termenul de eliberare este de 5 zile (fara a se lua in calcul ziua depunerii);
•pentru lucrarile care intra pe fluxul integrat, adica necesita si aviz de cadastru si de carte funciara, termenul este de 9 zile (fara a se lua in calcul ziua depunerii).
Tarifele percepute pentru serviciile furnizate de OCPI Timis raman neschimbate. Tariful de urgenta poate fi achitat, daca solicitantul doreste eliberarea extrasului sau lucrarii intr-un termen mai scurt, dupa cum urmeaza:
•eliberarea unui extras de carte funciara pentru informare, la urgenta – in aceeasi zi;
•eliberarea unui extras de carte funciara pentru autentificare, la urgenta – in aceeasi zi;
•eliberarea unei lucrari de carte funciara, indiferent de tipul lucrarii, la urgenta – a doua zi de la depunerea solicitarii;
•eliberarea unei lucrari de cadastru, indiferent de tipul lucrarii, la urgenta – in termen de 2 zile de la depunerea solicitarii;
•eliberarea unei lucrari care intra pe fluxul integrat (cadastru si publicitate imobiliara), la urgenta – in termen de 3 zile de la depunerea solicitarii.
Scurtarea termenelor de eliberare se datoreaza progreselor inregistrate in implementarea sistemului informatic E-Terra, care permite prelucrarea electronica a documentelor si lucrarilor, prin crearea unei baze de date mai usor de accesat si gestionat, in conditii de siguranta si operativitate. Pana in prezent, la nivelul judetului Timis, au fost convertite de pe suport de hartie in format electronic aproximativ 200 000 de carti funciare.

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.