Timisoara 2021 are peste 26.600 de fani...

Scris de Alex Neagoe | Publicat in 09.04.2014 18:09 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Asociaţia Timişoara Capitala Culturala Europeana a derulat, in perioada 15 ianuarie – 31 martie 2014, o campanie de informare a publicului cu privire la etapele pregatirii candidaturii Timişoarei la titlul de Capitala Culturala Europeana in 2021.
Cele doua obiective majore ale campaniei au fost: informarea şi mobilizarea comunitaţii, pentru a susţine şi a se implica in proiect.
Au fost pregatite sute de afişe pentru a fi distribuite in oraş, mii de materiale informative (broşuri şi pliante) in romana, engleza, germana, maghiara şi sarba, autocolante care ilustreaza 5 dintre premierele Timişoarei şi materiale promoţionale pentru susţinatorii candidaturii (tricouri şi cani).

Pana la finalul campaniei peste 130.000 de persoane au beneficiat de informaţiile transmise in cadrul campaniei de informare.
Aproximativ 100.000 de persoane au vazut afişele in mijloacele de transport in comun ale RATT, spune Asociaţia Timişoara Capitala Culturala Europeana, cateva mii de persoane au vazut afişele de mari dimensiuni distribuite in reţeaua de aviziere a ADP, in alte aproximativ 50 de instituţii care au activitate cu public numeros (de ordinul miilor) au fost puse alte afişe, peste 8000 de persoane, reprezentand public al muzeelor, teatrelor, Filarmonicii şi Operei, au primit pliante şi broşuri, peste 3.000 de studenţi au primit pliante şi recomandarea de a transmite informaţiile prietenilor şi familiilor, aproximativ 3.700 de elevi şi 570 de cadre didactice au primit materiale informative.
Peste 250 de persoane au vizitat biroul Asociaţiei, iar unele au solicitat intalniri de grup pentru informare privind candidatura Timişoarei şi posibilitaţile de implicare in proiect.

Informarea privind candidatura s-a realizat şi in mediul online prin site-ul proiectului www.timisoara2021.ro, pe care a fost integrat un microsite al campaniei, şi pe pagina de Facebook a proiectului.
Media lunara a vizualizarilor pe site a crescut de la 2500 in 2013 la 4100 de vizualizari lunare in 2014.
Pagina de Facebook a proiectului Timişoara 2021 avea la inceputul campaniei aproximativ 120 de fani, iar la finalul acesteia avea peste 26.600 de fani, cifra care este in creştere cu cateva zeci de fani pe zi.

In ceea ce priveşte mobilizarea comunitaţii, campania a beneficiat de sprijinul a 17 şcoli generale şi licee, 5 universitaţi, 17 instituţii publice administrative şi de cultura, 10 clinici spitaliceşti, aproape 90 de baruri, cafenele, restaurante, pensiuni şi hoteluri, peste 20 de organizaţii şi cluburi care au decis sa promoveze candidatura local, naţional şi internaţional.
Tot ca rezultat al mobilizarii, in echipa de voluntari a proiectului sunt inscrise acum aproape 60 de persoane, faţa de 11 la finalul anului 2013.

Campania de informare s-a incheiat prin concursul de fotografie Timişoara mea – Locuri, oameni, momente, organizat in colaborare cu pictorul Mateaş Marius Bolza şi Universitatea de Vest din Timişoara, Facultatea de Arte şi Design, care au donat premiile (o pictura in ulei şi, respectiv, o lucrare de ceramica).
Premiile s-au oferit pentru doua teme diferite: evidenţierea bogaţiei arhitecturale a oraşului şi ilustrarea ideii de Open Art City.
Caştigatorii premiilor sunt Zita Tufariu - Premiul pentru Cea mai sugestiva fotografie privind bogaţia arhitecturala a Timişoarei, şi Mihai Petru Marghitaş - Premiul pentru Fotografia care exprima cel mai bine ideea de Timişoara - Open Art City.
Juriul a acordat şi menţiuni: la categoria bogaţie arhitecturala – Gratziela Ciortuz şi Koppany Darida, la categoria Open Art City – Loredana Luca şi Zita Tufariu.

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.