Vine Targul de Pasti. Vezi de care documente au nevoie comerciantii!...

Scris de Coriolan Onescu | Publicat in 20.02.2015 16:07 | Publicat in LOCAL | Tipareste pagina

Primaria Municipiului Timisoara impreuna cu Casa de Cultura a Municipiului organizeaza, in perioada 27 martie - 16 aprilie 2015, Targul de Pasti, editia a opta.

Comerciantii care sunt interesati de participarea la Targul de Pasti vor putea depune intre 23 februarie - 06 martie 2015, la Primaria Municipiului Timisoara, la camera 12, Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii, la ghiseele nr. 3 si nr. 4, pentru Directia Comunicare (orar: luni, miercuri, joi, vineri 08:30 - 16:30 si marti 08:30 - 18:30) urmatoarele documente:
# formular (word/pdf) de participare la Targul de Pasti;
# CD cu pozele si lista produselor comercializate;
# poze ale casutei, in cazul in care comerciantul detine casuta;
# copie xerox dupa actele firmei sau dovada faptului ca agentul economic este constituit intr-una din modalitatile prevazute de lege in vederea desfasurarii de activitati cu scop lucrativ
# certificat de calitate sau orice alt document care atesta calitatea si specificul produselor comercializate
# date de contact

Totodata, trebuie precizate detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna functionare a activitatii (curent electric, apa si altele).
Cei care comercializeaza produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Directiei Sanitar Veterinare.

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.