Informatiile nu mai sunt contra-cost pentru consumatorii E.ON

Scris de Coriolan Onescu | Publicat in 02.11.2015 14:51 | Publicat in NATIONAL | Tipareste pagina

Informatiile generale despre serviciile de furnizare gaze naturale si electricitate sunt disponibile non stop, prin intermediul robotului telefonic.

0800 800 366 si 0800 800 900 sunt noile numere de telefon pe care consumatorii le pot apela gratuit, din orice retea de telefonie.
Numerele 0801 000 366 si 0801 000939, a caror apelare era contra cost, nu mai sunt valabile.

Din luna noiembrie a acestui an, compania E.ON Energie Romania pune la dispozitia clientilor numere de telefon de tipul TelVerde, apelabile gratuit, non stop, pentru a obtine informatii generale legate de activitatea de furnizare.
Astfel, fara costuri si fara a interactiona cu operatorul call-centre, consumatorii pot transmite indexul de consum gaze naturale sau energie electrica pentru optiunea de autocitire, pot afla informatii despre incheierea contractului de furnizare, tarifele aplicate, canalele de plata a facturii sau adrese utile.

Pentru informatii specifice, referitoare la situatia contului, plati inregistrate, deconectari/reconectari, valoare ajutor de incalzire pentru sezonul rece sau pentru alte solicitari, consumatorii pot apela noile numere de telefon 0800 800 366 si 0800 800 900, de luni pana vineri, intre orele 08.00-20.00.

Raman in continuare valabile numerele 0265 200 366 si 0235 305 555, apelabile la tarif normal, din toate retelele de telefonie.

TelVerde vine in completarea mijloacelor de comunicare puse la dispozitia clientilor companiei: portalul E.ON Myline, e-mail (serviciiclienti@eon-romania.ro), fax (0265 200 367), posta (OP 1, CP 10 Targu Mures) si Centrele de Relatii Clienti.

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.