KAUFLAND: Autorul filmului a omis sa precizeze ca filmarea a fost de fapt a treia discutie cu angajata...

Scris de Coriolan Onescu | Publicat in 01.09.2017 16:21 | Publicat in NATIONAL | Tipareste pagina

Precizare cu privire la cazul care a avut loc in Odorheiu Secuiesc


”Cu privire la cazul care a avut loc in Odorheiu Secuiesc, in data de 31 august 2017, compania Kaufland Romania transmite urmatoarele precizari:

Regretam atitudinea angajatei din cadrul magazinului din Odorheiu Secuiesc. Este un comportament de care ne dezicem, Kaufland avand o serie de principii care pun respectul faţa de clienţi şi amabilitatea pe primul loc.

Va asiguram ca, potrivit procedurilor interne ale companiei, am demarat deja o investigaţie şi vom lua toate masurile pentru a evita pe viitor astfel de situaţii, inclusiv introducerea cursurilor de limba romana. Subliniem ca, potrivit legii, eventualele masuri care vor fi decise vor fi confidenţiale, deoarece ţin de relaţia angajat-angajator, respectand astfel dreptul la viaţa privata.

In acest moment, ca urmare a primelor noastre investigaţii, venim cu o serie de precizari care sa contureze contextul in care s-a realizat filmarea.

La ora la care a avut loc discuţia filmata la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienţii nu incepuse inca, angajata fiind implicata in sarcinile obişnuite de pregatire pentru deschiderea oficiala de la ora 10:00. Din acest motiv, casa de marcat nu era inca operaţionala, iar aceasta nu a putut incheia procedura de incasare, neputand servi astfel clientul şi restituindu-i suma.

De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese ca autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcţionare in prealabil.

Acesta a venit la punctul Grill intr-un interval de 16 minute de trei ori, inainte de inceperea programului, in intervalul 9:31 – 9.47, purtand discuţii cu angajata.

Inca de la prima vizita, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 pana la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat ca programul de lucru nu incepuse inca la acea ora şi din acest motiv nu putea fi servit. Cu toate acestea, el a revenit a doua oara la ora 9:37 şi apoi a treia oara la ora 9:47, cand a pornit camera de filmat, inregistrand o reacţie ca urmare a unor interacţiuni anterioare.

Autorul filmului a omis sa precizeze ca filmarea data publicitaţii este in fapt a treia discuţie cu angajata noastra.

Cu toate acestea, nu toleram un astfel de comportament in relaţia cu un client in niciunul din magazinele noastre din ţara, indiferent de regiune şi vom lua masuri conform regulamentului intern.

Kaufland este o companie in care lucreaza oameni de diferite naţionalitaţi şi toţi punem pe primul loc amabilitatea şi respectul faţa de client, aspecte absolut definitorii pentru activitatea noastra, oriunde am lucra.”

 
 

Tu ce parere ai ?


 

Ti-a placut articolul?

Daca informatia ti s-a parut interesanta, distribuie link-ul si prietenilor.